Translate

fredag 16. august 2019

Endelig får vi kjøpt Ismo fra Gladsax her i Norge!

Jaktfall har begynt å selge fiskeutstyr. Endelig kan man få tak i Ismo fra Svenske Gladsax, her hjemme i Norge. Noe jeg og mange andre trollere har ventet lenge på! 90% av skjeene jeg kjører med, kommer fra Ismo. Tåler høy hastighet, og har en helt rå gange. Soleklar favoritt til Laksen!

Ismo fra Gladsax finner du HER

Her kan du også kjøpe kvalitetssene fra Tyske Platil. Fra mindre spoler med 200 meter, til storspoler med opp til 8500 meter. Selv bruker jeg Platil Souverän på mine trollingstenger. Den beste sena jeg har prøvd til trolling. Den er sterk, tåler slitasje godt, og har lite strekk. Samtidig er den meget rimelig. Tester for tiden ut Platil Ghost Fluorcarbon i diverse tackle, og det ser ut til at jeg bytter ut gamle gode Berkley Trilene Fluorcarbon, med denne.

Sene fra Platil finner du HER

Jaktfall selger også siste oppgraderte versjon av Ghost Tackle SupraCruz V2 stangparavaner.
Er mange som er enig med meg, at dette er den beste stangparavanen på markedet. Tåler tunge agn, mye vind og grov sjø. Har lav egenvekt og ligger meget godt i vannet. Genial på Sjøørret og Havabbor. Får agnet ut fra båten, og kan kjøres helt inn i fjæra, eller inntil skjær.

Ghost tackle SupraCruz V2 finner du HER

Her kjører vi med 3 stk SupraCruz V2.
Ligger pent på rekke ut fra båten.

Ghost Tackle har også noe dem kaller for Catch N`Release. Helt genial til å feste blyet til sena. Har brukt disse i 2 år nå, og kan virkelig anbefales. Monteres enkelt på sena, og blyet sklir ned til sluken når det napper. Slik at du slipper å fjerne blyet fra lina, mens du driller fisk. Trykk HER for en kort video, som viser hvordan den fungerer. Det er kun Jaktfall som selger Ghost Catch N`Release her hjemme i Norge.
Ghost Catch N`Release finner du HER

Jaktfall selger hovedsaklig jaktutstyr, som navnet tilsier. Men har begynt smått å selge fiskeutstyr. Eies og drives av Bjørnar Nestangen. Han er en erfaren jeger og sportsfisker, og har derfor meget god kunnskap om jakt og fiskeutstyr. I tillegg er Jaktfall helt rå på service. En trygg plass å handle jakt og fiskeutstyr. Ta gjerne kontakt med Bjørnar, hvis det er noe du lurer på. Send mail til post@jaktfall.no, eller en melding på Facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar